Wij houden ons aan de maatregelen die de UvA met betrekking tot het coronavirus heeft opgesteld. Daarom zijn onze openingstijden en manieren waarop we bereikbaar zijn tijdelijk aangepast. Uiteraard doen we ons best onze dienstverlening zo goed mogelijk voort te zetten. Heb je een vraag? Hieronder vind je waar je terecht kunt. Staat je onderwerp er niet tussen? De onderwijsbalie helpt je graag met het vinden van het antwoord.
Als je je vraag via de Digitale Student Service Desk stelt, komt je vraag automatisch bij de juiste afdeling terecht.
Bij de onderwijsbalie van UvA Economie en Bedrijfskunde kan je terecht voor:
Bij de central student service desk van de UvA kan je terecht voor:
Bij de studieadviseurs kan je terecht voor:
Bij het exchange office kan je terecht voor:
Alles dat te maken heeft met studeren in het buitenland
Het Economics and Business Career Centre kan je helpen met vragen omtrent:
Bij de examencommissie kan je digitale verzoeken indienen.
Heb je vragen over het indienen van een verzoek? Neem dan contact op met de onderwijsbalie.
Bij het Admissions Office kun je terecht met vragen over je toelating tot een opleiding als je niet automatisch toelaatbaar bent op basis van je vooropleiding.
Bij Bureau Studentenartsen kun je je laten behandelen door huisartsen met specifieke kennis van het studentenleven. Je kunt er terecht als je ziek bent, niet lekker in je vel zit, zorgen hebt over je gezondheid of als je een recept, onderzoek of vaccinatie nodig hebt.
Ben je student of promovendus en heb je last van studieproblemen, persoonlijke problemen, ADHD of autisme? Bij de psychologen van de UvA kun je terecht voor diverse soorten begeleiding, zoals groepen, workshops, trainingen of gesprekken.
De studentendecanen kunnen je helpen bij vragen over je inschrijving aan de UvA, studiefinanciering, speciale faciliteiten met betrekking tot tentamens en meer.