Hoe krijg je een (nieuwe) collegekaart? Waar gebruik je het voor? Hoe en waar laad je tegoed op je collegekaart op? Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen die te maken hebben met de UvA-collegekaart.
NB. Je collegekaart wordt ook gebruikt als bewijs van identiteit. Bij een onduidelijke of ongeschikte foto is je kaart niet geldig.
Via de website myNetPay (nieuw venster) laad je tegoed op je collegekaart op. Je kunt je kaart ook opladen bij de oplaadpunten in de UvA- en HvA-gebouwen.
Kijk voor de locaties van de oplaadpunten en voor meer informatie bij Betalen bij de UvA.
De nieuwe collegekaart is geen Bewijs van Inschrijving. Het Bewijs van Inschrijving ontvang je zodra je aan alle inschrijfvoorwaarden hebt voldaan en het collegegeld hebt betaald op het door jou in Studielink opgegeven e-mailadres.
De collegekaart is geldig zolang je ingeschreven staat bij de Universiteit van Amsterdam.
T: 020 525 1403
E: servicedesk-fs@uva.nl
Een aanvraag doen of storing melden? De status van je melding(en) bekijken? Ga naar www.uva.nl/fs-meldingen (nieuw venster).