Hoe krijg je een (nieuwe) collegekaart? Waar gebruik je het voor? Hoe en waar laad je tegoed op je collegekaart op? Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen die te maken hebben met de UvA-collegekaart.
Zorg ervoor dat de pasfoto minimaal aan de onderstaande richtlijnen voldoet:
Let op: Je collegekaart geldt ook als identititeitsbewijs. Met een onduidelijke of ongeschikte foto is je kaart ongeldig.
Je collegekaart heb je nodig om
Via de website myNetPay (nieuw venster) laad je tegoed op je collegekaart op. Je kunt je kaart ook opladen bij de oplaadpunten in de UvA- en HvA-gebouwen.
Kijk voor de locaties van de oplaadpunten en voor meer informatie bij Betalen bij de UvA.
Vanwege coronamaatregelen zijn er openingstijden aangepast. Kijk voor de actuele openingstijd van de locatie waar jij naar toe moet bij de locaties.
De nieuwe collegekaart is geen Bewijs van Inschrijving. Het Bewijs van Inschrijving ontvang je zodra je aan alle inschrijfvoorwaarden hebt voldaan en het collegegeld hebt betaald op het door jou in Studielink opgegeven e-mailadres.
De collegekaart is geldig zolang je ingeschreven staat bij de Universiteit van Amsterdam.
T: 020 525 1403
E: servicedesk-fs@uva.nl
WhatsApp: 06 48347669 (Ma t/m vrij 9.00 - 17.00 uur)
Een aanvraag doen of storing melden? De status van je melding(en) bekijken? Ga naar www.uva.nl/fs-meldingen (nieuw venster).