Collegekaart verloren of gestolen
Heb je vragen over je collegekaart? Vermeld dan altijd je studentnummer.
Collegekaart blokkeren
Je kunt je collegekaart blokkeren via mijnuvapas.nl, op REC B/C/D en bij de balie van de Bibliotheek. Doe dat zo snel mogelijk.
Nieuwe collegekaart aanvragen
Vraag op mijnuvapas.nl een nieuwe collegekaart aan. Een nieuwe collegekaart kost €15 vanwege productie-, administratie- en verzendkosten. Met je nieuwe kaart heb je automatisch weer beschikking over je betaaltegoed (als er niet door iemand tegoed is afgehaald).
Is je kaart gestolen? Ga met je proces-verbaal of een verklaring van vermissing van je gemeente naar een van de servicepunten of mail Facility Services om gratis een nieuwe collegekaart aan te vragen. Met je nieuwe collegekaart heb je automatisch weer beschikking over je betaaltegoed (als er geen tegoed is afgehaald). Je ontvangt per e-mail bericht wanneer je je nieuwe collegekaart kunt ophalen. Gemiddeld duurt het 5 werkdagen van aanvraag tot ontvangst.
Kaart toch teruggevonden
Een teruggevonden kaart laat je deblokkeren door de servicedesk van Facility Services te bellen of te mailen.
Kijk ook bij
Contact
Noodgeval? Bel direct 020 525 2222 bij bijv. ernstig ongeval, brand, gaslucht, grote lekkage met gevaar voor kortsluiting.
Facility Services regelt verschillende voorzieningen op de campus. Je kunt er bijvoorbeeld terecht voor vragen over de collegekaart, informatie over het reserveren van ruimtes (let op: Servicedesk-FS kan geen ruimtes reserveren) of facilitaire zaken rondom evenementen.