Studenten praten met recruiters op de werkgeversmarkt van de UvA Career Skills Week 2023.

Boost je kansen op de arbeidsmarkt: kom naar de UvA Career Skills Week 2024

Gepubliceerd op 22-02-2024
Wil je je baankansen boosten en opvallen op de arbeidsmarkt? Direct in contact komen met allerlei werkgevers? Heb je interesse voor een AI-, LinkedIn- of CV-bootcamp? Kom naar de UvA Career Skills Week van 5 tot 7 maart! Ook is er een Q&A met Willemijn Verloop, oprichter van War Child. En een masterclass van Chris Woerts over lef hebben en groot denken.

Werkgeversbeurs

Meer dan 30 bedrijven en organisaties willen je graag ontmoeten tijdens de Company & Job Fair. Recruiters van bedrijven en organisaties als TikTok, Uber, Cargill en Rechtbank Amsterdam brengen graag samen in kaart wat je mogelijkheden zijn. Stel je vragen, maak contact, creëer je toekomst.

Inspirerende sprekers: Willemijn Verloop en Chris Woerts

Op 24-jarige leeftijd was Willemijn Verloop een van de oprichters van War Child. Later lanceerde ze het platform Social Enterprise NL en het investeringsfonds Rubio Impact Ventures, dat ’s werelds grootste uitdagingen wil aangaan. Tijdens de Q&A met Willemijn kun je vragen stellen over ondernemerschap en hoe je daarmee impact kunt maken in de wereld. Chris Woerts, Marketeer van het Jaar 2023, trakteert je op een masterclass over lef hebben, niet bang zijn en, knopen doorhakken en speciaal: groot denken!

Laat je CV checken

Tijdens de UvA Career Week kun je jouw CV laten beoordelen door recruiters. Daarnaast kun je kiezen voor AI-, LinkedIn- en CV-bootcamps. Kom naar inspiratiesessies, zoals die van IBM. Of laat een profielfoto voor je LinkedIn-profiel schieten door een professionele fotograaf.

Meer informatie en aanmelding

Voor elk van de events tijdens de UvA Career Skills Week kun je je apart aanmelden. Je kunt naar net zo veel events als je wil. Toegang is gratis. Ga voor meer informatie en aanmelding naar UvA Skills Week 2024.