Career Events 2024/2025 – zet alvast in je agenda!

Gepubliceerd op 18-07-2024
Om jou te helpen oriënteren, te inspireren en te ondersteunen in jouw loopbaan organiseert het Student Careers Centre het hele jaar door verschillende evenementen. Luister naar boeiende sprekers uit verschillende sectoren, volg workshops voor de perfecte sollicitatie, netwerk met interessante bedrijven of verbreed jouw horizon en oriënteer je op een studie in het buitenland!

Zet onderstaande data alvast in jouw agenda en schrijf je inExterne link om op de hoogte te blijven van deze career events en wanneer de registratie opent.

• Study abroad fair: 2 november 2024
  • Career Day: 7 november 2024