Unieke kans: sparren met een mentor uit jouw vakgebied

Gepubliceerd op 26-10-2023 16:57
Je kunt je weer aanmelden voor Meet your Mentor! Via Meet your Mentor ontmoet jij een ervaren mentor uit jouw vakgebied die je helpt bij jouw transitie naar de arbeidsmarkt.

Meet your Mentor is een mentorprogramma van het Centrale Diversity Office dat Masterstudenten met een niet-westerse achtergrond koppelt aan een ervaren mentor uit hun vakgebied. Je kunt met die mentor in een traject van 3 maanden jouw uitdagingen bespreken, ontdekken wat jouw krachten zijn en leren hoe je de arbeidsmarkt betreedt op een manier die bij jou past, zodat je kansen op een passende baan worden vergroot.

Voor wie is Meet your Mentor?

Je kunt je aanmelden voor Meet your Mentor als masterstudent van een van de UvA faculteiten óf als bachelorstudent die zich al serieus aan het oriënteren is op een loopbaan.

Meld je aan

Wil jij deze unieke kans grijpen? Meld je voor 10 november a.s. aan via het aanmeldformulierExterne link. De startijeenkomst is op 7 december 2023.

Wil je eerst meer weten over Meet your Mentor? Lees dan verder op de Meet Your Mentor programma paginaExterne link of lees hieronder drie verhalen van studenten die vertellen waarom ze zich hebben opgegeven. Twijfel je of Meet your Mentor iets voor jou is? Mail dan je vraag naar projectleider Meltem Halaceli: m.halaceli@uva.nlExterne link

Studenten vertellen