Nieuw bij de UvA? Krijg elke dag tips op onze socials

Gepubliceerd op 16-08-2023
Hoe ziet mijn campus eruit? Wat kan ik allemaal doen met mijn vrije tijd? En hoe overleef ik fietsen in Amsterdam? Antwoorden op deze vragen en meer vind je deze zomer op onze socials. Zodat jij voorbereid je nieuwe studentenleven ingaat.

De komende tijd vind je op onze InstagramExterne link en TikTokExterne link elke dag allerlei handige tips voor nieuwe UvA-studenten. Zo kan je persoonlijke video’s van studenten verwachten, maar bijvoorbeeld ook campustours en info over studieverenigingen. Voor specifieke vragen komt er ook een Q&A sessie langs in onze Instagram stories. De videoreeks eindigt op de dag van het nieuwe studiejaar. Gedurende het collegejaar zijn onze socials weer gevuld met andere relevante content voor jou.