Gebouw rechten REC A

Interne vacature: studentleden Commissie Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie

Gepubliceerd op 09-10-2023 11:00
De Commissie voor Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de UvA is op zoek naar nieuwe studentleden die willen bijdragen aan E, D & I- beleid en -initiatieven. Bekijk de vacature en neem als je vragen hebt contact op met Diversity Officer Claudia Santana.

De Commissie wordt geleid door de Diversity Officer van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid, Claudia Santana. De Commissie werkt nauw samen met de decaan, het Faculteitsbureau, de studenten- en ondernemingsraad en de rest van het personeel en de studenten van de Faculteit der rechtsgeleerdheid.

Activiteiten bestaan uit:

• deelname aan periodieke vergaderingen met de Commissie;
  • betrokken zijn bij de uitvoering van de geselecteerde acties van het actieplan;
  • initiatieven nemen voor andere acties ter ondersteuning van een E, D & I cultuur binnen de faculteit;
  • adviseren over nieuwe evidence-based E, D & I acties;
  • bijdragen aan de continue voortgang van E, D & I beleid en initiatieven op basis van feedback van trends en best practices;
  • in gesprek gaan over onderwerpen met prioriteit, met belangrijke interne belanghebbenden;
  • bijdragen aan de ontwikkeling van een E, D & I- communicatieplan
Meisje met microfoon

Profiel

• je bent op de hoogte van uitdagingen op het gebied van E, D & I;
  • je kunt samenwerken met mensen op verschillende niveaus van een organisatie.
  • Je neemt graag projecten aan en bent gemotiveerd om initiatieven te nemen die bijdragen aan E, D & I zaken.
  • Je hebt of streeft naar een goede connectie met de studentenpopulatie van de Faculteit der Rechtsgeleerdheid.

Vragen

Voor meer informatie kun je de webpagina van de Commissie voor Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie bezoeken. Ook kun je bij vragen over de functie contact opnemen met Claudia Santana via diversity.lawschool@uva.nlExterne link.

Aanstelling

De vacature is alleen voor interne kandidaten. De studentleden van de Commissie krijgen een benoeming voor een periode van 2 jaar aangeboden (afhankelijk van de studieduur) met de mogelijkheid tot onmiddellijke verlenging. Deze functie wordt vergoed en de verwachte inzet is 50 uur per jaar.

Sollicitatie

Herken je je in het profiel en ben je geïnteresseerd in de functie, dan zien we jouw brief en cv graag tegemoet. Je kunt tot 12 november solliciteren op de functie van Commissielid via diversity.lawschool@uva.nlExterne link. De gesprekken vinden plaats tussen woensdag 15 november en woensdag 22 november.

Kijk ook bij