Twee studenten kickboksen in het USC

Gratis sportlidmaatschap voor eerstejaars bachelorstudenten: USC Deal

Gepubliceerd op 14-09-2023 12:00
Ontdek yoga, kickboksen, fitness, boulderen en veel meer bij het USC, het sportcentrum van de UvA. Gratis voor eerstejaars bachelorstudenten tot eind 2023. Activeer daarvoor de unieke code die je via e-mail ontvangt.

Fris starten, fris blijven

USC is het sportcentrum van de UvA. Voor wie nieuw is in de stad is er goed nieuws. Eerstejaars bachelorstudenten sporten tot en met 31 december 2023 gratis bij het USC. Een kennismakingscadeau van de UvA.

Yoga, kickboksen, fitness en meer

Studenten die in aanmerking komen krijgen via e-mail de actiecode voor een passe-partout abonnement. Daarmee kun je van alles bij het USC uitproberen. Van squashen tot yoga, van kickboksen tot fitness en van basketbal tot boulderen. Het volledige aanbod is te vinden op de USC-websiteExterne link

Onbeperkt

Je kan met de passe-partout net zo vaak sporten als je wilt. Zeven dagen per week. Individueel of in de vorm van groepslessen. De passe-partout geldt bij zes van de zeven USC-locaties. Alleen het tennis- en padelcentrum is geen onderdeel van de USC Deal.

Meer informatie over het USCExterne link.

Voorwaarden

• Je krijgt dit aanbod als eerstejaars bachelorstudent aan de UvA.
  • Het aanbod is alleen geldig als je dit academisch jaar voor het eerst aan de UvA begint als reguliere eerstejaars bachelorstudent. Heb je eerder (gedeeltelijk) als reguliere bachelorstudent ingeschreven gestaan, dan kun je jammer genoeg geen gebruik maken van de korting.
  • De actiecode kun je alleen gebruiken voor het passe-partoutabonnement.
  • Je kunt het abonnement met de code t/m 30 november 2023 activeren.
  • Het abonnement loopt automatisch af op 1 januari 2024, het maakt niet uit wanneer je de actiecode hebt geactiveerd.
  • De actiecode is uniek. Hij is eenmalig te gebruiken. En alleen door jou.
  • Kom je voor het aanbod in aanmerking, maar heb je al een betaald USC-abonnement? Neem dan contact op met USC via usc@uscsport.nlExterne link

Kijk ook bij