Yannick Zwiep (25) over Meet your Mentor

Yannick Zwiep - Business Administration
Laatst gewijzigd op 06-10-2022 13:51
Foto: Yannick Zwiep

Het programma heeft mij geholpen om mezelf beter te leren kennen en te weten waar ik goed in ben, waardoor ik mezelf beter kan positioneren op de arbeidsmarkt.

Meet your Mentor heeft mij gevormd tot de zelfverzekerde persoon die ik vandaag ben. Doordat ik drie maanden actief bezig was met het ontdekken en ontwikkelen van mezelf werd het voor mij duidelijker waar mijn interesses liggen en hoe ik deze wil ontwikkelen. Door het inzicht dat het programma mij, in combinatie met de steun van mijn mentor, heeft gegeven zorgde er bijvoorbeeld voor dat ik doelgericht en zelfverzekerd begon aan een sollicitatieproces, wat me een nieuwe baan heeft opgeleverd.