De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.
P&A: Science for Energy and Sustainability (master, joint degree)
P&A: Theoretical Physics (master, joint degree)
Pedagogical Sciences (master)
Pedagogische wetenschappen (bachelor)
Pedagogische wetenschappen (master)
Philosophy (master)
Philosophy (research master)
Philosophy of the Humanities and the Social Sciences (master)
Philosophy of the Humanities and the Social Sciences (schakelprogramma)
Physics and Astronomy (master, joint degree)
Political Science (bachelor)
Political Science (master)
Political Science (premaster)
Politicologie (bachelor)
PPLE - Politics, Psychology, Law and Economics (bachelor)
Preservation and Presentation of the Moving Image (duale master)
Preventieve jeugdhulp en opvoeding (schakelprogramma)
Privaatrechtelijke rechtspraktijk (master)
Psychobiologie (bachelor)
Psychologie (schakelprogramma)
Psychologie (bachelor), NL
Psychologie (master), NL
Psychology (premaster)
Psychology (bachelor), EN
Psychology (master), EN
Psychology (research master), EN
Public International Law (master)
Publieksgeschiedenis (master)
Quantum Computer Science (master)
Rechtsgeleerdheid (bachelor)
Rechtsgeleerdheid met HBO-vooropleiding (schakelprogramma)
Rechtsgeleerdheid met WO-vooropleiding (schakelprogramma)
Redacteur/editor (duale master)
Religiewetenschappen (bachelor)
Religious Studies (research master)
Scandinavië studies (bachelor)
Scheikunde (bachelor, joint degree)
Science, Technology & Innovation (bachelor)
Security and Network Engineering (master)
Sign Language Linguistics (bachelor)
Slavische talen en culturen (bachelor)
Social Sciences (research master)
Sociale geografie en Planologie (bachelor)
Sociologie (bachelor)
Sociology (bachelor)
Sociology (master)
Sociology (premaster)
Software Engineering (master)
Spaanse en Latijns-Amerikaanse studies (bachelor)
Spirituality and Religion (master)
Spirituality and Religion (schakelprogramma)
Staats- en bestuursrecht (master)
Stads- en architectuurgeschiedenis (master)
Stochastics and Financial Mathematics (master)
Strafrecht (master)
Taalwetenschappen (bachelor)
Technology Governance (advanced master)
Theaterwetenschap (bachelor)
Theatre Studies (master)
Universitaire Pabo van Amsterdam (bachelor)
Urban and Regional Planning (master)
Urban and Regional Planning (premaster)
Urban Studies (research master)
Vertalen (master)
Vertalen (schakelprogramma)
Wiskunde (bachelor)
of
event-summary.start-date
25-06-2025 11:00
event-summary.end-date
25-06-2025 18:30
11.00 - 11.30 uur Zoe da Rocha Bazilio: 'Invloed van zelfwaardering, sociale vaardigheden en het wel of niet hebben van een familielid met een visuele beperking op de mate van vrijetijdsactiviteiten van adolescenten met een visuele beperking.' Begeleider: Sabina Kef. Locatie: REC-B3.09Externe link.
11.30 - 12.00 uur Juliette Maathuis: 'Romantische relaties bij adolescenten en jongvolwassenen met een visuele beperking: de relatie met seksuele identiteit, zelfwaardering en autonomie.' Begeleider: Sabina Kef. Locatie: REC-B3.09Externe link.
13.00 - 13.30 uur Jennifer Niekel: 'De kans op trauma problematiek bij kinderen van ouders met psychische problematiek na een ingrijpende gebeurtenis.' Begeleider: Malindi van der Mheen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
13.30 - 14.00 uur Rosa van Riel: 'De invloed van een ingrijpende gebeurtenis op de relatie tussen ouderlijke psychopathologie en politiecontact van het kind.' Begeleider: Malindi van der Mheen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
14.00 - 14.30 uur Daphne Welling: 'De rol van vroeggeboorte op de relatie tussen prenatale stress en ontwikkelings- en/of gedragsproblemen bij kinderen en adolescenten.' Begeleider: Malindi van der Mheen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
14.30 - 15.00 uur Mare van den Berg: 'De invloed van internaliserende psychopathologie bij ouders op de relatie tussen ingrijpende gebeurtenissen en een posttraumatische stressstoornis bij kinderen.' Begeleider: Malindi van der Mheen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
15.00 - 15.30 uur Veralí Flier: 'De Rol van Lichamelijke Gezondheidsproblemen in de Relatie Tussen Blootstelling aan Ingrijpende Gebeurtenissen en PTSS-Klachten bij Nederlandse Kinderen.' Begeleider: Malindi van der Mheen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
15.30 - 16.00 uur Nina de Ree: 'Meta-analyse naar de individuele effecten van behandelingen voor angststoornissen van kinderen en adolescenten.' Begeleider: Marija Maric. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
16.00 - 16.30 uur Ilse Steijvers: 'Aanvullend onderwijs in het Wetenschappelijk Onderwijs.’ Begeleider: Daury Janssen. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
16.00 - 16.30 uur Linde Hamstra: 'Een meertalige leesaanpak op basisscholen.' Begeleider: Lisa Gaikhorst. Locatie: REC-B2.08Externe link.
16.30 - 17.00 uur Shelley van Zoolingen: 'Problematische jeugdgroepen.' Begeleider: Roy Krijger. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
16.30 - 17.00 uur Evelien Pater: 'Lezen met begrip en betrokkenheid: het creëren van een motiverende leesomgeving in het basisonderwijs.' Begeleider: Lisa Gaikhorst. Locatie: REC-B2.08Externe link.
17.00 - 17.30 uur Annefleur Schuilenburg: 'Angst bij kinderen: de rol van de overtuigingen en empathische reacties van ouders.’ Begeleider: Karen Rienks. Locatie: REC-JK1.05Externe link.
17.00 - 17.30 uur Thirza van Baalen: 'Lezen met begrip en betrokkenheid: inzet van rijke teksten in het basisonderwijs.' Begeleider: Lisa Gaikhorst. Locatie: REC-B2.08Externe link.
17.30 - 18.30 uur Seyna Diop & Bo Post: 'Keep It Real (KIR) en kwetsbare jongeren: een onderzoek naar de impact van KIR op prosociaal gedrag en zelfbeeld.' Begeleider: Geert-Jan Stams. Locatie: REC-JK1.05Externe link. Met het volledig bijwonen van deze groepspresentatie kan er 1 colloquiumpunt worden verdiend.