De UvA gebruikt cookies voor het meten, optimaliseren en goed laten functioneren van de website. Ook worden er cookies geplaatst om inhoud van derden te kunnen tonen en voor marketingdoeleinden. Klik op ‘Accepteren’ om akkoord te gaan met het plaatsen van alle cookies. Of kies voor ‘Weigeren’ om alleen functionele en analytische cookies te accepteren. Je kunt je voorkeur op ieder moment wijzigen door op de link ‘Cookie instellingen’ te klikken die je onderaan iedere pagina vindt. Lees ook het UvA Privacy statement.
P&A: Science for Energy and Sustainability (master, joint degree)
P&A: Theoretical Physics (master, joint degree)
Pedagogical Sciences (master)
Pedagogische wetenschappen (bachelor)
Pedagogische wetenschappen (master)
Philosophy (master)
Philosophy (research master)
Philosophy of the Humanities and the Social Sciences (master)
Philosophy of the Humanities and the Social Sciences (schakelprogramma)
Physics and Astronomy (master, joint degree)
Political Science (bachelor)
Political Science (master)
Political Science (premaster)
Politicologie (bachelor)
PPLE - Politics, Psychology, Law and Economics (bachelor)
Preservation and Presentation of the Moving Image (duale master)
Preventieve jeugdhulp en opvoeding (schakelprogramma)
Privaatrechtelijke rechtspraktijk (master)
Psychobiologie (bachelor)
Psychologie (schakelprogramma)
Psychologie (bachelor), NL
Psychologie (master), NL
Psychology (premaster)
Psychology (bachelor), EN
Psychology (master), EN
Psychology (research master), EN
Public International Law (master)
Publieksgeschiedenis (master)
Quantum Computer Science (master)
Rechtsgeleerdheid (bachelor)
Rechtsgeleerdheid met HBO-vooropleiding (schakelprogramma)
Rechtsgeleerdheid met WO-vooropleiding (schakelprogramma)
Redacteur/editor (duale master)
Religiewetenschappen (bachelor)
Religious Studies (research master)
Russische en Slavische studies (bachelor)
Scandinavië studies (bachelor)
Scheikunde (bachelor, joint degree)
Science, Technology & Innovation (bachelor)
Security and Network Engineering (master)
Sign Language Linguistics (bachelor)
Social Sciences (research master)
Sociale geografie en Planologie (bachelor)
Sociologie (bachelor)
Sociology (bachelor)
Sociology (master)
Sociology (premaster)
Software Engineering (master)
Spaanse en Latijns-Amerikaanse studies (bachelor)
Spirituality and Religion (master)
Spirituality and Religion (schakelprogramma)
Staats- en bestuursrecht (master)
Stads- en architectuurgeschiedenis (master)
Stochastics and Financial Mathematics (master)
Strafrecht (master)
Taalwetenschappen (bachelor)
Technology Governance (advanced master)
Television and Cross-Media Culture (master)
Theaterwetenschap (bachelor)
Theatre Studies (master)
Universitaire Pabo van Amsterdam (bachelor)
Urban and Regional Planning (master)
Urban and Regional Planning (premaster)
Urban Studies (research master)
Vertalen (master)
Vertalen (schakelprogramma)
Wiskunde (bachelor)
of
event-summary.start-date
30-06-2025 14:00
event-summary.end-date
30-06-2025 17:00
13.00 - 13.30 uur Sanne van der Kolk: 'Effecten van de Basic Trust Methode op Hechting en Psychosociaal Functioneren.' Begeleider: Anouk Spruit. Locatie: REC-B3.09Externe link.
13.30 - 14.00 uur Emmy Burgering: 'Relatie tussen selectieve aandacht en forensische scherpte.' Begeleider: Maartje Clercx. Online via ZoomExterne link.
14.00 - 14.30 uur Silje Bijl: 'Het effect van de SPACE behandeling op opvoedbelasting, kwaliteit van leven en gezinsaanpassing van ouders en dwangklachten van het kind: een single casestudy.' Begeleider: Juul Veeger. Locatie: REC-B3.09Externe link.
14.30 - 15.00 uur Roos Mankor: 'Het effect van de SPACE behandeling en de invloed van dwingend gedrag op gezinsaanpassing van ouders en dwangklachten van het kind: Een single-case study.' Begeleider: Juul Veeger. Locatie: REC-B3.09Externe link.
15.00 - 15.30 uur Niek Mensink: 'Het verband tussen psychologische privileges in de klas en de perceptie van intelligentie door leeftijdsgenoten, gemedieerd door superioriteit.' Begeleider: Hannah Armstrong. Locatie: REC-B3.09Externe link.
15.30 - 16.00 uur Kim de Wit: 'Van status naar slim: De rol van entitlement in de relatie tussen Sociaaleconomische status (SES) en intelligentieperceptie door peers.' Begeleider: Hannah Armstrong. Locatie: REC-B3.09Externe link.
16.00 - 16.30 uur Coosje Stekelenburg: 'Het verband tussen SES en het gevoel van entitlement van het kind in de klas, gemedieerd door eigenwaarde.' Begeleider: Hannah Armstrong. Locatie: REC-B3.09Externe link.
16.30 - 17.00 uur Roos Van den Brink: 'Het verband tussen entitlement en peer percepties op intelligentie gemodereerd door gender.' Begeleider: Hannah Armstrong. Locatie: REC-B3.09Externe link.