Town Hall meeting over internationale samenwerkingen

Laatst gewijzigd op 21-06-2024 11:48
Wanneer een land of gebied in oorlog raakt, kan het nodig zijn om samenwerkingen met partners uit dat gebied te toetsen aan de nieuwe omstandigheden. Tijdens de hybride town hall meeting gaan we in gesprek over wat er nodig is om samenwerkingen op een goede manier te wegen in zo’n complexe context. We nodigen studenten en medewerkers van harte uit om mee te praten.
24-06-2024 16:00
Einddatum
24-06-2024 18:00
Locatie

Roeterseiland campus

Locatie

Deelname is in principe online. Na aanmelding ontvang je een link naar het evenement.

Daarnaast is er voor 20 deelnemers een plek op locatie op de Roeterseilandcampus. Deze plekken verloten we onder alle geïnteresseerden. Wil jij kans maken op één van de plekken? Dat kun je aangeven in het aanmeldformulier.

Voor wie?

UvA-studenten en -docenten kunnen zich aanmelden. Je hebt een UvA-mailadres (eindigend op uva.nl, acta.nl of auc.nl) nodig om deel te nemen.