Schuif gezellig aan bij het UB Diner en test je peperkennis!

Laatst gewijzigd op 07-03-2024 11:03
Zit je midden in de tentamenstress en kun je wel een break gebruiken? Dan hebben we iets voor je! Op dinsdag 26 maart is het tijd voor een nieuwe editie van het UB Diner. Het is dé perfecte gelegenheid om even te ontspannen, lekker te eten met medestudenten en ook nog eens wat te leren over hete pepers.
26-03-2024 19:00
Einddatum
26-03-2024 20:00

Kantine, Universiteitsbibliotheek Singel

Er staat een heerlijke Nasi Oelam op het menu, bereid door topkok Evert te Pas. Dit gerecht is geïnspireerd op twee recepten uit het Groot nieuw volledig Oost-Indisch kookboek, rechtstreeks uit de collectie van de Bibliotheek. En omdat we in het thema ‘Hete Pepers’ duiken, wordt dit smakelijke gerecht vergezeld met een zelfgemaakte pittige sambal.

Afbeelding: Racool_studio on Freepik

Tijdens dit gezellige diner gaan we niet alleen genieten van heerlijk eten, maar ook onze kennis testen met een leuke quiz over pepers. En alsof dat nog niet leuk genoeg is, maak je ook nog eens kans om een prijs te winnen die alles met pepers te maken heeft. Dit wil je niet missen!

Zet ‘m alvast in je agenda en nodig je studievrienden uit. Het UB Diner is dé plek om even te ontsnappen aan de tentamenstress, nieuwe mensen te ontmoeten en samen te genieten van een fantastische maaltijd.