Open spreekuur Instellingstoets Kwaliteitszorg

Laatst gewijzigd op 30-09-2024 16:01
Eenmaal in de 6 jaar beoordeelt de Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie het systeem van kwaliteitszorg voor het onderwijs van alle instellingen van hoger onderwijs. Ten behoeve van deze Instellingstoets Kwaliteitszorg (ITK) brengt een commissie een (online) bezoek aan de instelling. Met bestuur, medewerkers en studenten wordt gesproken over de kwaliteitszorg op het gebied van onderwijs.
06-11-2024 12:45
Einddatum
06-11-2024 13:45

Open spreekuur

In het bezoekprogramma is tijd ingeruimd voor een spreekuur. Medewerkers en studenten krijgen de gelegenheid om individueel en vertrouwelijk met de commissie in gesprek te gaan over de kwaliteitszorg. De Instellingstoets vindt plaats van dinsdag 19 november tot en met dinsdag 10 december 2024. Het open spreekuur wordt online gehouden op woensdag 6 november 2024 van 12:45 tot 13:45 uur.

Afspraak maken

Indien jij gebruik wilt maken van dit open spreekuur, kun je hiervoor tot uiterlijk 31 oktober een afspraak maken met de secretaris van de commissie, Jeroen van der Spek. Stuur een mail naar tranz@xs4all.nlExterne link en zet in het onderwerp van de mail: ITK UvA 2024. Je krijgt een link toegestuurd met een timeslot voor deelname aan een online gesprek.