Event

Jaarlijkse Iftar, 'Breaking bread and barriers: Muslim life on campus'

Laatst gewijzigd op 15-03-2024 15:22
Een Iftar is het dagelijks breken van het vasten tijdens de Ramadan, de vastenperiode voor Moslims die in het teken staat van bezinning, verbinding en de relatie met Allah. Tijdens de Week tegen Racisme organiseert het Central Diversity Office een Iftar voor alle UvA-studenten en medewerkers.
Startdatum
21-03-2024 17:15
Einddatum
21-03-2024 21:30

De Brug, Roeterseiland Campus

Meld je aan voor de wachtlijst!

Inmiddels is het maximum aantal aanmeldingen voor de Iftar al bereikt! Je kunt je nog wel aanmelden voor de wachtlijst via diversity@uva.nlExterne link.

Heb je je aangemeld en ben je toch verhinderd? Laat het ons weten door te mailen naar diversity@uva.nlExterne link, en geven je we je plek aan iemand op de wachtlijst.

Tijdens deze Iftar delen moslims en niet-moslims met elkaar een maaltijd. Er zijn gastsprekers die stil staan bij de aanwezigheid van religie op seculiere universiteiten, alsook de leefwereld van moslimstudenten en -medewerkers op campus. Het Iftar-diner begint bij zonsondergang.