College

Lezing: Sea The Future of Our Food

Laatst gewijzigd op 07-02-2023 11:27
Hoe kunnen we zeewier inzetten om échte duurzame impact te maken? En met welke wieren kunnen we gezond oud worden?
Startdatum
10-02-2023 16:00
Einddatum
10-02-2023 17:00

PC Hoofthuis, collegezaal 1.04 (Spuistraat 134, 1012 VB Amsterdam)

Dit evenement is de eerste van een driedelige reeks over zeewier als voedsel van de toekomst. Met een inleidende lezing neemt 'De Zeewierman' Toine Wilke zijn publiek mee in de wondere wereld van de 10.000 verschillende zeewiersoorten en laat zien waar volgens hem dé oplossingen voor de toekomst liggen.

Meld je aan voor de lezing op 10 februariExterne link

In het vervolg van de reeks ga je zelf aan de slag met zeewier: op 3 april met een mini-kookworkshop en op 9 juni met een zeewierwandeling op het strand van Scheveningen. Houd de studentennieuwsflits in de gaten voor meer informatie en de mogelijkheid tot aanmelden voor deze evenementen.