Studenten op de Roeterseilandcampus

Word EB student ambassadeur!

Gepubliceerd op 06-09-2023 12:21
Wil je deel uitmaken van een dynamische en internationale student ambassadeurs community? Wij zijn op zoek naar gemotiveerde bachelor- en masterstudenten om de opleidingen van Economie en Bedrijfskunde te vertegenwoordigen.

Waarom student ambassadeur worden?

Samen met andere studenten ben je betrokken bij verschillende activiteiten. Je adviseert aankomende studenten door je persoonlijke studentenervaringen te delen tijdens verschillende evenementen zoals open dagen en proefstuderen. Als je een passie hebt voor social media, is het ook mogelijk om content te creëren voor onze socialmediakanalen. Bovendien kan je je netwerk verder uitbreiden. Als student ambassadeur krijg je de mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te leren, nieuwe vriendschappen te sluiten en onderdeel te zijn van een reeks leuke evenementen!

Er zijn veel voordelen verbonden aan het ambassadeurschap, zoals de mogelijkheid tot professionele en persoonlijke ontwikkeling, netwerkmogelijkheden en de kans om een goede indruk te maken op zowel bestaande als toekomstige studenten.
Manan SehgalStudent ambassadeur sinds 2022

Zo kun jij toekomstige studenten helpen:

• Je vindt het leuk om je persoonlijke studentenervaringen te delen.
  • Je assisteert bij evenementen, zoals open dagen, campusrondleidingen en proefstuderen.
  • Je vindt het leuk om je mening te delen in studentenpanels.
  • Je bent ongeveer 5 uur per maand beschikbaar.

De inschrijvingen voor het Student Ambassadors Programme zijn gesloten.