Verdien een of meer cadeaubonnen met jouw mening

Gepubliceerd op 28-08-2023 12:00
Wil jij cadeaubonnen verdienen met jouw mening? Meld je dan aan voor het UvA-panel! Als panellid van dit UvA-onderzoekspanel kun je meedoen aan onderzoeken wanneer jij het wilt en maak je bij elke deelname kans op een cadeaubon.

Je geeft bijvoorbeeld jouw mening over de nieuwe studentenwebsite of all-gender toiletten. Zo help jij ons om de universiteit te verbeteren.

Hoe werkt het?

Alle UvA-studenten kunnen meedoen aan het panel. Je wordt als panellid zo’n 10 keer per jaar uitgenodigd voor een online enquête, een paneldiscussie of een interview. Een onderzoek kan gaan over een nieuwe campagne, de UvA-website of het (duurzaamheids)beleid van de universiteit. Heb je geen tijd of spreekt het onderwerp je niet aan? Geen probleem, dan kun je het onderzoek gewoon overslaan.

Waarom meedoen?

Als lid van het UvA-panel kun jij jouw stem laten horen en direct invloed hebben op het beleid en de ontwikkelingen aan de universiteit. Ook kun je bij elke deelname aan een onderzoek een cadeaubon winnen! Meld je binnen 3 minuten aan.

Privacy

De gegevens die je invult worden uitsluitend gebruikt voor het UvA-panel en vertrouwelijk behandeld. Jouw antwoorden worden anoniem geanalyseerd. Lees hier meer over in het UvA-panel privacy statement.

Heb je vragen over het UvA-panel of wil je jezelf weer afmelden? Lees meer op de UvA-panel webpagina of neem contact op met uvapanel@uva.nlExterne link.