Studenten samen

Laat jouw studie zien aan toekomstige studenten

Gepubliceerd op 28-09-2023
Ben je enthousiast over je studie? Sta je te popelen om anderen te vertellen over jouw ervaring? We zoeken zowel bachelor- als masterstudenten om potentiële toekomstige studenten te laten zien hoe studeren aan de FNWI is.

Gezocht: Meeloopstudenten

Enthousiast over jouw studie? Lijkt het jou leuk om een dag een groepje van 3 scholieren mee te laten lopen? Meld je nu aan! Je neemt ze mee naar jouw (werk)college(s) en laat ze de campus zien en beantwoord vragen. Zo kan je scholieren helpen met hun studiekeuze. Op de meeloopdag kan je met de scholieren gratis koffie en een snack halen en je krijgt een vergoeding. Lijkt dit je wat? Meld je dan aan voor een informatiebijeenkomst! Of mail met vragen meelopen-science@uva.nlExterne link

Meld je aanExterne link

‘Meet the Master’ zoekt begeleiders!

Lijkt het jou leuk toekomstige Masterstudenten in te wijden in het studentenleven op Science Park? Word dan ‘Meet the Master’-begeleider!

Tijdens een 'Meet the Master'-dag begeleid je een potentiële student. Je deelt jouw ervaringen met het masterprogramma, woont samen een college bij, geeft een rondleiding over de faculteit en geniet samen van een kopje koffie of thee en een snack. Als vergoeding ontvang je €15,00 en een koffievoucher voor zowel jou als je bezoeker.

Geïnteresseerd? Stuur een e-mail naar meet-the-msc@uva.nlExterne link om je aan te melden, of voor eventuele verdere vragen over 'Meet the Master'!