Aardbeving Turkije en Syrië

Faculteit Maatschappij & Gedrag doneert 1 euro per student aan Giro 555

Gepubliceerd op 16-02-2023 10:42
De Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen (FMG) van de Universiteit van Amsterdam doneert in totaal 11.388 euro aan Giro 555 voor hulp aan de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië.

De aardbeving in Turkije en Syrië is een humanitaire ramp van ongekende proporties. Buurten, dorpen, steden zijn weggevaagd, het aantal doden en gewonden is onvoorstelbaar hoog, en de overlevenden zijn alles kwijt. Wij leven mee met al onze Turkse en Syrische studenten en medewerkers die getroffen zijn door deze diep tragische gebeurtenis, direct of indirect.

Onze gedachten gaan naar hen uit, maar we beseffen dat er nu vooral ook geld nodig is. De FMG heeft daarom 1 euro per student overgemaakt naar giro 555, in totaal 11.388 euro.

Ook doneren?

Maak geld over naar Giro 555 (NL08 INGB 0000 0005 55) of doneer via de website van Giro 555 (www.giro555.nlExterne link).