Event

Zomerschool Get Ready

Laatst gewijzigd op 07-06-2024 15:11
Studeer jij voor het eerst? Om thuis te raken op de UvA, het beste uit jezelf te halen en goed voorbereid te starten met je studie, bieden we je het driedaagse zomerprogramma Get Ready.
Startdatum
26-08-2024
Einddatum
30-08-2024

Voel je sneller thuis op de UvA!

In september 2024 start jij met je studie: het begin van een hele nieuwe fase in je leven. Spannend natuurlijk, vooral als je de eerste van je familie bent die gaat studeren.

Om alvast thuis te raken op de UvA, het beste uit jezelf te halen en goed voorbereid te starten met je studie, bieden we je een kleinschalig introductieprogramma aan: Get Ready powered by Intree.

Het programma geeft je in kleine groepen tips en informatie over studeren aan de UvA en persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast ga je samen met je groepje naar een paar (grotere) sociale evenementen van Intreeweek.

Voor wie

Get Ready is voor nieuwe studenten die de eerste zijn in hun familie die aan een (Nederlandse) hogeschool of universiteit gaan studeren, ook wel eerstegeneratie studenten. En voor andere studenten die behoefte hebben aan een kleinschalige introductie en/of extra informatie over hoe studeren aan de UvA anders is dan je vooropleiding.

Meer informatie over Get ReadyExterne link