Workshop: Alcohol and Party Culture

Laatst gewijzigd op 27-05-2024 12:23
Hoe ga je om met sociale druk? De workshop Alcohol and Party Culture richt zich op de rol van alcohol, de feestcultuur en groepsdruk als het gaat om toestemming en seksueel geweld.
19-06-2024 15:00
Einddatum
19-06-2024 17:30

REC A3.15

Over de workshop

Tijdens je studentenleven maak je nieuwe vrienden en versterk je banden met anderen. Heb je je ooit afgevraagd wat de beste manier is om met sociale druk om te gaan? Deze workshop richt zich op de rol van alcohol, feestcultuur en groepsdruk in relatie tot toestemming en seksueel geweld. Er wordt gekeken naar de verschillende sociale normen die het studentenleven negatief kunnen beïnvloeden en hoe we de sociale veiligheid tijdens feestjes en in onze gemeenschappen kunnen verbeteren.

De workshop wordt georganiseer door de diversiteitscommissie en Our Bodies Our Voice.