UvA Logo

Warm Welkom Week voor studenten Geesteswetenschappen

Warm Welkom Week voor studenten Geesteswetenschappen

Laatst gewijzigd op 19-10-2024 15:59
Van 9 tot en met 12 september verwelkomen we alle studenten die in 2024-2025 met hun opleiding beginnen aan de Faculteit der Geesteswetenschappen bij VOX-POP.
09-09-2024
Einddatum
12-09-2024

VOX-POP, Binnengasthuisstraat 9, Amsterdam

Tijdens de Warm Welkom Week wordt VOX-POP omgetoverd tot de levendige huiskamer van de Faculteit der Geesteswetenschappen. In een reeks van verrassende activiteiten en creatieve workshops maak je kennis met medestudenten, de universiteit, onze faculteit en de Nederlandse keuken. De Warm Welkom Week vindt bovendien plaats gedurende de laatste week van het Klimaatmuseum op VOX-POP, dus naast verbinding staat ook duurzaamheid centraal. Denk aan: een kledingruil, miso maken van oud brood, een botanische street art workshop, een spoedcursus fermenteren, een Dungeons & Dragons beginnerssessie, een stadsfotografie workshop en meer.

Zin om mee te doen? Kom langs, geniet en ontmoet!

Bekijk het volledige programmaExterne link

Warm Welkom Week

VOX-POP

VOX-POP is de creative space van de Faculteit der Geesteswetenschappen. Door middel van innovatieve en inspirerende programmering slaat het een brug tussen de academische gemeenschap en de stad, tussen kunst en wetenschap, tussen cultuur en samenleving.

Bezoek de website

Sluitingsdagen (academische kalender)chevron-right