UvA Logo

VSAE Introduction Camp

VSAE Introduction Camp

Laatst gewijzigd op 19-10-2024 16:03
Ga mee op introductiekamp met VSAE en ontmoet je nieuwe medestudenten van Actuarial Science, Econometrics and Data Science en Business Analytics. Zet je eerste stappen richting een geweldige studententijd en vooral: geniet van je laatste vakantiedagen. Dit jaar vindt het introductiekamp plaats van 20 tot en met 22 augustus in Uddel.
20-08-2024
Einddatum
22-08-2024

Uddel

Buiten het feit dat je nog even drie dagen vakantie kunt vieren, kan je tijdens deze introductiedagen je medestudenten in een ontspannen sfeer leren kennen. In deze dagen wordt het ijs alvast tussen jullie gebroken, en laat dit nou net het allerbeste begin zijn voor een nieuw collegejaar.

Hou de VSAE InstagramExterne link pagina in de gaten voor updates over het introductiekamp.