Luchtfoto van het universiteitskwartier

CLOSE UP #7.3: ‘I am the River, the River is Me’

Laatst gewijzigd op 04-04-2024 13:47
Kijk op 11 April met ons mee tijdens een gratis avondvertoning van ‘I am the River, the River is Me’. In deze documentaire speelt de Whanganui-rivier in Nieuw-Zeeland de hoofdrol, die als eerste rivier ter wereld een wettelijke status kreeg. De documentaire belicht nieuwe perspectieven op ecologisch beheer en bescherming, waarbij de kennis en waarden van de inheemse Maori centraal staan.
11-04-2024 18:30
Einddatum
11-04-2024 22:00

VOX-POP, BG3

Na de vertoning organiseren we een rondetafelgesprek over de relaties tussen mens en natuur, waarbij we Westerse ideeën heroverwegen, en eindigen met een uitwisseling van verhalen over de leefomgevingen die ons hebben gevormd.

Dit evenement is Engelstalig en wordt mede mogelijk gemaakt door Movies That Matter.

Meer informatie over CLOSE UP #7.3: ‘I am the River, the River is Me’Externe link