Event

Geniet als eerste van de nieuwe Friends of Filmhouse

Laatst gewijzigd op 11-01-2023 19:19
De Bibliotheek lanceert in samenwerking met VOX-POP Friends of Filmhouse, een reeks evenementen waarbij studenten op een ludieke manier maatschappelijke vraagstukken en films bespreken.
Startdatum
23-01-2023 18:30
Einddatum
23-01-2023 22:45

VOX-POP, Binnengasthuisstraat 9, 1012 ZA, Amsterdam

Friends of Filmhouse is een evenement waar maatschappelijke thema's op een ludieke manier worden besproken. De eerste editie staat in het teken van diversiteit. De Bibliotheek wil een gemeenschap creëren waar iedereen openlijk zijn mening kan geven. De eerste editie, op maandag 23 januari, wordt gehost door Danielle JiskootExterne link, oprichtster van The Drag Agency & TDA Management en New Role Models podcast.

Film kiezen

De evenementen van Friends of Filmhouse staan altijd in het teken van een sociaal thema, met deze editie diversiteit. Een film naar keuze, een spel, gratis hapjes en drankjes. Als je diversiteit een warm hart toedraagt of gewoon nieuwsgierig bent naar de mening van andere studenten, schrijf je dan in op het inschrijfformulier. In het registratieformulier kun je kiezen welke film je wilt zien.

De eerste editie staat in het teken van diversiteit.
De eerste editie staat in het teken van diversiteit. Afbeelding: iStock

Bibliotheek UvA

Heb je een algemene vraag over de voorzieningen, diensten, studieplekken of locaties van de Bibliotheek? Vraag het de Bibliotheek!

Medewerkers van de Bibliotheek