Informatie

De openingstijden van de UB op 18, 19 en 20 mei kunnen afwijken. Ga naar uva.nl/studieplekExterne link voor actuele informatie.

Informatie

Campus Dialogue 27 oktober 2023

Laatst gewijzigd op 27-10-2023 10:39
Velen van ons, onze studenten en medewerkers, worden direct of indirect getroffen door de gruwelijke gebeurtenissen in Gaza en Israël en delen de ervaring van angst, verdriet, woede, verdriet en wanhoop. Campus Dialogues vindt plaats op vrijdag 27 oktober vanaf 15.00 tot 17.00 uur. Inschrijvingen zijn gesloten
27-10-2023 15:00
Einddatum
27-10-2023 17:00

Om de dialoog en het wederzijds begrip te bevorderen, organiseren we Campus Dialogues waar je in een veilige context samen kunt komen om naar poëzie en muziek te luisteren en je persoonlijke emoties en ervaringen te delen in een begeleide dialoog.

Het evenement is bedoeld voor alle medewerkers en studenten die geïnteresseerd zijn in een open, eerlijk en kwetsbaar gesprek. We zullen het programma updaten zodra er meer informatie beschikbaar is. Bij vragen kun je contact opnemen met diversiteit@uva.nlExterne link