Consultatie kaderbrief 2024 van start gegaan

Gepubliceerd op 23-05-2023 14:13
Op 16 mei heeft het College van Bestuur de kaderbrief 2024 vastgesteld. Dit is de basis van de begroting van de UvA voor 2024. De kaderbrief helpt faculteiten en diensten bij het opstellen van hun eigen begroting. Ook als student kun je vragen stellen over de kaderbrief.

Je kunt je vraag of opmerking over de kaderbrief (pdf) tot en met 8 juni sturen naar het emailadres financienencontrol-bb@uva.nlExterne link. Na afloop van de consultatieperiode worden de opmerkingen, suggesties en vragen aan de medezeggenschap aangeboden. Deze input kan gebruikt worden voor de conceptbegroting die later in het jaar opgesteld wordt. Een terugkoppeling op de tijdens de consultatieperiode ontvangen reacties zal bij de conceptbegroting gevoegd worden.

Meer weten over de financiën van de UvA?

Lees op uva.nl/financienExterne link meer over de financiën van de UvA en de planning & control cyclus of download de Kaderbrief 2024 (pdf). Heb je een vraag of opmerking over de Kaderbrief? Stuur deze tot en met 8 juni naar financienencontrol-bb@uva.nlExterne link

College op 6 juni 2023

Tip: op 6 juni 2023 verzorgt CvB-lid Jan Lintsen een college over de financiën van de UvA. Je kunt je hier aanmelden.