Vergoeding voor duale masters Geesteswetenschappen

Laatst gewijzigd op 26-07-2024 12:19
Duale masterstudenten kunnen eenmalig aanspraak maken op een vergoeding uit het Profileringsfonds wanneer zij een aanvullende beurs hebben ontvangen van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO).

Een duale master bestaat uit twee delen: 60 EC vakken en scriptie en 30 EC leerwerktraject/stage. Dit laatste deel is voor de studenten van Curating Art and Cultures 60 EC.

Aangezien DUO maximaal voor 60EC prestatiebeurs geeft, maar de opleiding uit meer dan 60EC bestaat, kunnen duale masterstudenten eenmalig aanspraak maken op een vergoeding uit het Profileringsfonds wanneer zij een aanvullende beursExterne link hebben ontvangen van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO).

De vergoeding bestaat uit een bedrag ter hoogte van de laatst ontvangen aanvullende beurs voor een periode van 6 maanden. Studenten van Curating Art and Cultures die een aanvullende beurs van DUO ontvangen, kunnen 12 maanden vergoeding aanvragen.

Je moet de aanvraag aan het einde, maar voor 31 december, van het eerste jaar van de duale master indienen bij de studentendecaan.

Meer informatie en/of verzoek

Stuur een e-mail naar studentendecaan Karin Waanders: k.t.j.waanders@uva.nlExterne link.

Kijk ook bij

Studentendecanen

Bij de studentendecanen kun je terecht voor een vertrouwelijk gesprek over jou als persoon en je studievoortgang. Bekijk hier onze voorwaarden voor begeleiding en hulp.