Als student van de UvA krijg je een mailadres van de universiteit (voornaam.achternaam@student.uva.nl). Alle informatie over je opleiding wordt per e-mail verstuurd. Controleer daarom regelmatig je UvA-mailbox of je privé-e-mailadres, zodat je niets mist.
Als je Hotmail, Live Mail, MSN Mail of Gmail gebruikt, let er dan op dat e-mail van de UvA soms niet aankomt of in de spam-map terechtkomt. Check dit regelmatig en markeer de UvA als vertrouwde afzender.
Ga naar id.uva.nl en klik op 'Mijn gegevens'. Daar schakel je de forward uit. Zo houd je e-mails van je studie en je privé-e-mail gescheiden. Pas als je definitief bent ingeschreven aan de UvA, is deze optie beschikbaar.
Wil je de forward op een privé-e-mailadres ontvangen? Dat doe je in Studielink onder het tabblad Gegevens. Als je geen Studielink hebt, gebruik je dit formulier.
De Servicedesk ICT Services helpt bij vragen en problemen op het gebied van ICT.
De Servicedesk ICT Services is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.