Word lid van de Opleidingscommissie!

Gepubliceerd op 23-04-2024 11:00
Jouw opleiding heeft je nodig! Op 2 september komen er namelijk waarschijnlijk plaatsen vrij in de Opleidingscommissie (OC) van jouw opleiding.

Als OC-lid werk je samen met docenten om de kwaliteit van het onderwijs te bewaken en te verbeteren. Wil je een waardevolle bijdrage leveren aan jouw opleiding en ben je komend studiejaar ongeveer acht tot tien uur per maand beschikbaar? Meld je dan uiterlijk 24 mei aan als kandidaatExterne link.

Je taken zullen onder andere bestaan uit het bespreken van vakevaluaties, het signaleren en analyseren van ontwikkelingen binnen je opleiding en het adviseren van de opleidingsdirecteur. Ook onderhoud je contact met studenten binnen je opleiding en neem je deel aan vergaderingen met de commissie en facultaire OC-bijeenkomsten.

Kijk voor meer informatie over de Opleidingscommissies op onderstaande pagina. Heb je vragen, neem dan contact op met de OC van jouw opleiding.