Win een Cineville pas voor 4 maanden! Schrijf je in voor het UvA-panel

Gepubliceerd op 27-02-2024
Het UvA-panel is jarig! En wie jarig is trakteert. Dus wil jij een Cineville pas voor 4 maanden winnen? En daarnaast cadeaubonnen verdienen met jouw mening? Meld je dan vóór 7 maart aan voor het UvA-panel en wie weet is die Cineville pas binnenkort van jou.

Het UvA-panel is het interne onderzoeksbureau van de UvA. Via het panel nodigen UvA-medewerkers jou en je medestudenten uit om mee te doen aan onderzoek. Met jouw deelname aan online enquêtes en (online) interviews help je medewerkers met het verbeteren van communicatiecampagnes, studieruimtes en meer.

Geef jouw mening wanneer het jou uitkomt

Je ontvangt als UvA-panellid regelmatig een uitnodiging om mee te doen aan een onderzoek. Bij elke deelname aan een vragenlijst heb jij een 1 op 7 kans om een cadeaubon te winnen, en bij elke deelname aan een (online) interview krijg je die cadeaubon sowieso. De waarde van de bon hangt af van hoe lang het onderzoek duurt. Heb je geen tijd om mee te doen aan een onderzoek of vind je het onderwerp niet leuk? Dan kun je altijd overslaan.

Win een 4 maanden Cineville pas

Wil jij net als je medestudenten cadeaubonnen verdienen met jouw mening? En kans maken op een Cineville pas voor 4 maanden? Meld je dan snel aan voor het UvA-panelExterne link. Onder alle studenten die vóór 7 maart in het UvA-panel zitten, verloten we namelijk 10 keer een Cineville cadeaubon als bedankje. Daarmee kun jij 4 maanden lang onbeperkt naar de film bij alle Cineville locaties!

Op 7 maart wordt bepaald wie er lid is van het studentenpanel. Deze studenten doen allemaal mee aan de loting. De winnaars worden op 8 maart persoonlijk op de hoogte gebracht per e-mail. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Meer informatie

Wil je meer weten over het UvA-panel? Kijk dan op de UvA-panel webpagina voor meer informatie. Of neem contact op via uvapanel@uva.nlExterne link