Career Day Social Sciences

Vacature: Student Bestuurslid van het College Sociale Wetenschappen

Gepubliceerd op 10-06-2024
Wil jij je, als student van Sociale Wetenschappen, bemoeien met het onderwijsbeleid, meedenken over kwaliteit en beleidsvraagstukken van het onderwijs, en betrokken zijn bij alle bacheloropleidingen van de Sociale Wetenschappen, dan willen we jou graag als student bestuurslid.

Het bestuur van het College Sociale Wetenschappen zoekt een student-lid voor een aanstelling per 1 september 2024 van 6 uur per week voor één jaar.

Als student-lid van het bestuur van het CSW zul je onder andere:

• bijdragen aan de discussie en de besluitvorming over het algemene onderwijsbeleid binnen het College;
  • bijdragen aan de ontwikkeling van nieuw- en bestaand beleid,  in het bijzonder vanuit de behoeften en belangen van studenten;
  • mede toezien op adequate implementatie en monitoring van het beleid van het College, meer in het bijzonder vanuit de behoeften en belangen van studenten.

Ben jij

• student bij één van de bacheloropleidingen van het CSW, ook in het studiejaar 2024-2025;
  • ondernemend en proactief en beschik je over goede contactuele eigenschappen;
  • in staat een zelfstandige bijdrage te leveren aan de beleidsontwikkeling binnen het CSW, bij voorkeur blijkend uit eerdere activiteiten?

Dan is het bestuur op zoek naar jou!

Het salaris bedraagt € 2.618 bruto per maand op basis van volledige werktijd (38 uur per week), volgens salarisschaal SA. Dit is exclusief 8% vakantie- en 8,3% eindejaarsuitkering. De Cao Nederlandse UniversiteitenExterne link is van toepassing.

Is dit iets voor jou? Bekijk dan de volledige vacatureExterne link hier.