UvA Pride tijdens de Canal Parade van 2023

UvA Pride vaart weer mee met de Canal Pride op 3 augustus!

Gepubliceerd op 08-04-2024
Op 3 augustus vaart de UvA samen met de VU, HvA, Inholland en ROCvA weer als Pride University mee met de Canal Pride. Dit jaar is het thema Together! Er zijn enkele plekken studenten om mee te varen. Heb jij een leuk idee of mooie invulling van het thema en ben je onderdeel van de LHBTI+ community van de UvA, stuur dan je motivatie voor 17 mei naar Pride@UvA.nl en wie weet vaar je 3 augustus mee!

Op 3 juni presenteren we bij de VU onze invulling van het thema dus zorg ervoor dat je die dag vrijhoudt! Omdat er belangrijke informatie gedeeld wordt, is het van belang dat je erbij bent als je op de boot wilt komen.

Wil je op de hoogte blijven van alles rondom de LHBTI+ community van de UvA, volg ons dan op InstagramExterne link

Vragen?

Voor vragen kun je terecht bij Pride@UvA.nlExterne link of via Teams bij Jessica Fenenga.