Uitnodiging college Jan Lintsen over financiën UvA

Gepubliceerd op 23-04-2024 12:44
Op woensdag 19 juni 2024 verzorgt Jan Lintsen (vicevoorzitter College van Bestuur UvA), een college over de financiën van de UvA. Je loopt de collegezaal uit met nieuwe kennis over hoe de universiteit bekostigd wordt, hoe de financiële huishouding van de UvA georganiseerd is en wat de belangrijkste financiële vraagstukken zijn voor de kaderbrief 2025.

Wil je meer weten over de financiën van de UvA? Meld je dan aan voor het collegeExterne link op de Roeterseilandcampus op 19 juni. Alle studenten en medewerkers zijn welkom. Tijdens het college ontdek je alles over:

• het bestuursmodel van de UvA
  • de bekostiging van de universiteit
  • wat de financiële situatie van de UvA is
  • de belangrijkste financiële vraagstukken voor kaderbrief 2025

Er is genoeg tijd om vragen aan Jan Lintsen te stellen. Alvast benieuwd naar de begroting van de UvA 2024? Download de pdf hier of bekijk de visualsExterne link.

Locatie, livestream en Engelse tolk

Het college vindt plaats op 19 juni van 12.00 tot 13.00 uur op de Roeterseiland Campus, collegezaal: REC C1.04. Na het college kun je nog even verder praten met collega’s en medestudenten met een broodje en sapje.

Lukt het niet om er live bij te zijn? Je kunt ook meekijken met de livestream van het college. Ook hiervoor moet je je individueel aanmelden.

De voertaal van het college is Nederlands. Als je van de Engelse tolk gebruik wilt maken, geef dit dan aan bij je aanmelding.

Je kunt je aanmelden tot en met donderdag 12 juni.