SMASH je zorgen over wiskunde en statistieken

Gepubliceerd op 19-03-2024
Heb je problemen met wiskunde of statistieken? Geen zorgen, want SMASH is er om je een handje te helpen. We begrijpen dat deze vakken moeilijk kunnen zijn, maar doen ons best om ze toegankelijk en leuk voor je te maken.

Wat biedt SMASH?

Bij SMASH bieden we twee handige opties om aan te sluiten om jouw leerbehoefte.

Allereerst stellen we een uitgebreide verzameling online leer- en oefenmateriaal ter beschikking:

• Van basisconcepten tot geavanceerde onderwerpen;
  • Toegang op elk moment, gewoon vanaf je eigen laptop;
  • Oefenopdrachten waarbij je geautomatiseerde feedback krijgt.

Als je de voorkeur geeft aan een persoonlijker tintje, nodigen we je uit om onze fysieke of online drop-in te bezoeken. Hier vind je:

• Vriendelijke studentassistenten en docenten die gepassioneerd zijn om jou te helpen slagen;
  • Hulp nodig bij een specifiek probleem of verduidelijking over een onderwerp? Het team is toegewijd om je te begeleiden;
  • Ondersteuning in het Nederlands en Engels.

De SMASH drop-in is een uitnodigende plek waar je die extra boost aan zelfvertrouwen kunt krijgen.

Check Canvas voor meer informatie.Externe link