Nominatie periode voor UvA Onderwijsprijzen 2024 verlengd tot 14 juni!

Gepubliceerd op 03-06-2024 06:00
Om goed docenten en het onderwijs in het zonnetje te zetten worden er vier Onderwijsprijzen uitgereikt. Alle studenten en medewerkers kunnen tot 14 juni een docent of een vak, onderwijsproject of onderwijsteam nomineren! Wie nomineer jij?

De UvA vindt goed en inspirerend onderwijs belangrijk. Daarom reiken we Onderwijsprijzen uit aan bijzondere docenten en een vak of project dat bijdraagt aan goed en inspirerend onderwijs.

Er zijn vier prijzen, gebaseerd op het instellingsplan van de UvA, de onderwijsvisie van de UvA en het thema van de UvA Onderwijsdag 2024:

• Activerend onderwijs - Prijs voor een docent
  • Inclusief onderwijs - Prijs voor een docent
  • Samenwerkingsgericht onderwijs - Prijs voor een vak, onderwijsproject- of team
  • Innovatief onderwijs - Prijs voor een vak, onderwijsproject- of team

De UvA Onderwijsprijzen zijn een voortzetting van de UvA Docent van het Jaar verkiezing die tot 2022 elk jaar gehouden werd. Lees hier hoe de UvA Onderwijsprijzen georganiseerd wordenExterne link.

Nomineer een docent voor 14 juni!

Nomineer nu!Externe link