Afbeelding Nationale Studenten Enquete

Meer dan 10.000 UvA-studenten vullen Nationale Studenten Enquête in

Gepubliceerd op 12-03-2024
Bedankt voor jouw reactie op de Nationale Studenten Enquête (NSE)! De afgelopen maanden hebben duizenden studenten hun waardevolle meningen en ervaringen gedeeld.

In totaal hebben 10.041 UvA-studenten de Nationale Studenten Enquête ingevuld. Dat is 23,1% van alle UvA-studenten.

Wat gebeurt er met jouw reactie?

Jouw reactie op de NSE wordt, samen met alle reacties van je medestudenten, geanalyseerd. Op 28 mei maakt Landelijk Centrum Studiekeuze de resultaten bekend. Dan weten we hoe jij jouw opleiding hebt beoordeeld, wat er volgens jou en je medestudenten al goed gaat en wat er beter kan. Met die resultaten kan de UvA haar onderwijs, studiebegeleiding en de faciliteiten voor jou verbeteren.

Prijzen

Ook dit jaar kon je met het invullen van de Nationale Studenten Enquête mooie prijzen winnen:

• 1x Cheque t.w.v. één jaar collegegeld
  • 1x Apple MacBook Air
  • 4x Sony noise cancelling headphones
  • 3x Logitech muis en toetsenbord
  • 20x Twee maanden gratis UvA-koffie
  • 400x Bol.com bon t.w.v. €25,-

Heb jij een prijs gewonnen, dan ontvang je na 25 maart bericht.

Respons per faculteit

Faculteit
Response rate
ACTA
40,8
FdR
22,9
FdG
25,0
FEB
21,1
FGw
21,4
FMG
22,3
FNWI
25,4

Meer informatie

Zodra de resultaten van de Nationale Studenten Enquête bekend zijn, laten we dat weten.