Afbeelding Nationale Studenten Enquete

Komend festivalseizoen duurder dan gedacht? Win twee maanden gratis UvA-koffie!

Gepubliceerd op 14-02-2024
Festivaltickets zijn dit jaar flink duurder, maar jij kunt twee maanden gratis UvA-koffie winnen. Vul de Nationale Studenten Enquête (NSE) in en maak kans op mooie prijzen, zoals koffietegoed of een MacBook Air.

Ben jij tevreden met je studiebegeleiding, de werkdruk en de inhoud van je opleiding?

De Nationale Studenten Enquête is een landelijk tevredenheidsonderzoek waarin je je mening kunt geven over je opleiding en over de UvA. Voor de UvA is de NSE een belangrijk middel om te achterhalen hoe studenten hun opleiding ervaren. Zo kunnen we het onderwijs en de faciliteiten verbeteren voor jou en voor toekomstige studenten. De resultaten zijn alleen bruikbaar, wanneer voldoende studenten de enquête invullen.

Win een Apple MacBook Air, twee maanden UvA-koffietegoed en meer

We verloten 20 keer twee maanden tegoed voor UvA-koffieautomaten (pdf) onder alle UvA-studenten die de NSE invullen. Daarnaast verloot Landelijk Centrum Studiekeuze de volgende prijzen:

• 1x Apple MacBook Air
  • 4x Sony Noise Cancelling Headphones
  • 3x Logitech Master Series muis en toetsenbord
  • 400x Bol.com-bon

Uitnodiging voor de enquête kwijt?

Kun je jouw persoonlijke link naar de vragenlijst niet vinden? Geen probleem! Via de Nationale Studenten Enquête website kun je jouw uitnodiging voor de enquête opnieuw aanvragenExterne link.