Help scholieren de juiste studie kiezen als studentvoorlichter

Gepubliceerd op 24-05-2024 12:00
Weet jij nog hoe en waarom je voor jouw bachelor gekozen hebt en welke afwegingen je daarbij maakte? Misschien heb je wel een student gesproken op een voorlichtingsevenement op je middelbare school of tijdens de Bachelorweek. Jij kunt nu die student worden voor toekomstige eerstejaars! Als studentvoorlichter en ervaringsdeskundige help jij scholieren de juiste studie kiezen.

Wat ga je doen?

• voorlichting geven tijdens voorlichtingsevenementen van de UvA, zowel online als op locatie;
  • voorlichting geven aan scholieren op voorlichtingsmiddagen/avonden van middelbare scholen;
  • beantwoorden van vragen van scholieren via mail en Unibiddy
  • meewerken aan de invulling van voorlichtingsactiviteiten (presentatie maken, inrichting infomarkt etc.);
  • meewerken aan korte video’s en testimonials ten behoeve van voorlichting;
  • ondersteunende werkzaamheden voor de organisatie van voorlichtingsdagen en andere evenementen;
  • (optioneel) begeleiden van scholieren die een dag komen meelopen.

Jij bent

• 1e of 2e jaars bachelorstudent
  • communicatief vaardig, flexibel, klantgericht, zelfstandig, creatief, betrouwbaar en vooral enthousiast over je opleiding.

Wat bieden wij jou?

De werkzaamheden zijn onregelmatig. Er wordt uitgegaan van gemiddeld ongeveer 2-3 uur in de week. In bepaalde periodes van het jaar - afhankelijk van de voorlichtingsactiviteiten - zal het meer of minder tijd in beslag nemen. De werkzaamheden kunnen gedeeltelijk vanuit huis worden verricht (presentaties voorbereiden, online voorlichting geven, e-mails beantwoorden, etc.)

Het dienstverband wordt in de vorm van een oproepovereenkomst met StudiJob aangegaan voor de duur van een studiejaar. We bieden een brutosalaris van € 14,58 bruto per uur (student-assistent 2/3), exclusief toeslagen, vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Betaling geschiedt op basis van online declaraties.

Solliciteren

Stuur een korte motivatie en curriculum vitae vóór 10 juni 2024 naar Roos Hegt r.d.hegt@uva.nlExterne link o.v.v “sollicitatie studentvoorlichter”.