Aston Webb Building, University of Birmingham

#Equity #Diversity #Inclusion - EDI Festival 2024

Gepubliceerd op 02-02-2024
In samenwerking met de Universiteit van Birmingham organiseert de UvA in februari het EDI Festival 2024. Het evenement heeft als doel Equity, Diversity en Inclusion te bevorderen binnen beide universiteiten en daarbuiten. Het thema van dit jaar is 'Make Change Happen'. Doe je mee?

Virtuele sessies en face-to-face evenementen in Birmingham

Gedurende een hele maand gewijd aan het stimuleren van transformatie, delen universiteitsmedewerkers en -studenten strategieën om positieve verandering in hun gemeenschappen te bevorderen.

Webinars op 27 februari, 7 en 11 maart 2024

Kom meer te weten over het stimuleren van verandering, en het versterken van lokale en wereldwijde gemeenschappen op 7 februari. Neem deel aan een online workshop over diversiteit in dialoog, en het navigeren van gevoelige onderwerpen in academische gemeenschappen op 7 maart. Help ons om internationaal onderwijsbeurzen en innovatieve benaderingen in het promoten van wereldwijde studeerervaringen opnieuw te definiëren op 11 maart.

Bekijk het complete programma

Je kunt het complete programma vinden op de EDI Festival 2024Externe link website (alleen Engelstalig). Daar kun je je ook registreren voor de webinars.