Drie lachende studenten, arm in arm na een bokstraining.

Eerstejaars bachelorstudenten krijgen gratis USC-sportabonnement

Gepubliceerd op 21-08-2024 11:30
Ben jij een eerstejaars bachelorstudent? De UvA heeft een speciale aanbieding die je kennis laat maken met USC, ons sportcentrum. In de vorm van een gratis lidmaatschap tot 1 januari 2025 met de USC Deal! Alle details krijg je half september via e-mail.

Gratis passe-partout abonnement

Wanneer je aan je studie aan de UvA begint, ben je waarschijnlijk nog druk bezig om je weg te vinden. Een nieuwe stad, een nieuwe routine, een nieuw leven. Het kan een uitdaging zijn om de juiste plek te vinden om te sporten, nieuwe mensen te ontmoeten en fit te blijven. Daarom wil het USC haar faciliteiten op de meest toegankelijke manier beschikbaar maken. Als cadeau van de UvA kunnen eerstejaars bachelorstudenten een gratis passe-partoutabonnement claimen, geldig tot 1 januari 2025. Dat betekent een korting van €150!

Onbeperkt, zeven dagen per week

Met jouw gratis passe-partoutabonnement kun je deelnemen aan alle sporten die het USC aanbiedt. Sport zeven dagen per week en zo vaak als je wilt. Individueel of in de vorm van groepslessen. Van squash tot yoga, van kickboksen tot fitness, van basketbal tot boulderen. Alleen tennis, padel en klimmen zijn niet inbegrepen. Het volledige sportaanbod vind je op de website van het USCExterne link. Rond half september ontvang je een mail met alle details en een activatiecode. Pak deze kans en ontdek het USC!