Afbeelding NSE 2023

Een Apple MacBook Air of 2 maanden UvA-koffietegoed winnen? Vul de NSE in!

Gepubliceerd op 30-01-2024
Op 31 januari ontvang je een reminder in je studentenmail om de Nationale Studenten Enquête (NSE) in te vullen. Doe dit zo snel mogelijk. Zo geef je jouw mening over de universiteit en je opleiding en maak je kans op een Apple MacBook Air, twee maanden UvA-koffietegoed of één van de andere prijzen. Invullen duurt maximaal 15 minuten.

Dankzij de resultaten kan de UvA jouw onderwijs verbeteren

Hoe tevreden ben jij over de sfeer bij je opleiding of over de aansluiting bij de beroepspraktijk? Als jij je mening geeft, kunnen we je onderwijs nog verder verbeteren. Zo hebben de NSE-resultaten er bijvoorbeeld toe geleid dat verschillende opleidingen meer aandacht zijn gaan besteden aan carrièrevoorbereiding.

Win twee maanden UvA-koffietegoed, een Apple MacBook Air en meer

We verloten 20 keer twee maanden tegoed voor UvA-koffieautomaten (pdf) onder alle UvA-studenten die de NSE invullen. Daarnaast verloot Landelijk Centrum Studiekeuze, de organisator van de NSE, de volgende prijzen:

• 1x Apple MacBook Air
  • 4x Sony Noise-cancelling Headphones
  • 3x Logitech Master Series muis en toetsenbord
  • 400x Bol.com bon t.w.v. € 25,-

Uitnodiging voor de enquête kwijt

Kun je jouw persoonlijke link naar de vragenlijst niet meer vinden? Geen probleem! Via de website van de Nationale Studenten Enquête kun je jouw uitnodiging voor de enquête opnieuw aanvragenExterne link.