Maak van je creatieve idee een business plan: doe mee aan de UvA EB Challenge

Gepubliceerd op 20-03-2024
Heb je een briljant business idee? Of een oplossing voor de uitdagingen van vandaag en morgen? Misschien heb je zelfs al een prototype of businessmodel in de maak die je verder wilt ontwikkelen. Als dit op jou van toepassing is, doe dan mee met de UvA EB Challenge!

De UvA EB ChallengeExterne link is een ondernemerschaps- en innovatiewedstrijd waarin je wordt uitgedaagd om je eigen ideeën te ontwikkelen die een oplossing bieden voor maatschappelijke- en duurzaamheidsvraagstukken. Onder begeleiding van ervaren coaches uit het bedrijfsleven werk je jouw creatieve ideeën uit tot een concreet en uitvoerbaar businessplan.

Deze wedstrijd - waarin co-creatie centraal staat - is een initiatief van UvA Economie en Bedrijfskunde (EB). Studenten, bedrijven, overheden, en maatschappelijke organisaties bundelen hun krachten om samen een positieve impact te maken voor een betere wereld.

Waarom meedoen?

• Maak positieve impact: denk out-of-the-box en creëer oplossingen voor maatschappelijke- en duurzaamheidsvraagstukken;
  • Verbreed je netwerk: doe waardevolle professionele contacten op en werk samen met toonaangevende bedrijven van over de hele wereld;
  • Win prijzen: naast de waardevolle ervaring en nieuwe connecties die je opdoet, maak je ook kans op het winnen van prijzengeld van € 1.000 (audience award), € 1.500 (ideation award), € 2.500 (advanced award).

Meld je aanExterne link