CREA logo.

CREA’s zomercursussen staan online!

Gepubliceerd op 09-04-2024
Eén week of één dag vol creatieve inspiratie: in een weekcursus (maandag t/m vrijdag) leer je alle ins en outs van een discipline. Liever de smaak te pakken krijgen tijdens een dagcursus? Nog éven geduld: de inschrijvingen hiervoor gaan begin mei open.

Studentenkorting

Als student ontvang je bij CREA een exclusieve 50% korting op alle cursussen. Dat betekent dat hoogwaardig creatief onderwijs nu nog toegankelijker is voor jou.

Schrijf je vandaag nog inExterne link voor een zomercursus en ontdek de creatieve mogelijkheden die op jou wachten bij CREA!

Student hub

CREA is meer dan alleen een plek om te leren. Het is een bruisende gemeenschap waar je nieuwe mensen kunt ontmoeten, ideeën kunt uitwisselen en jezelf cultureel en creatief kunt ontwikkelen. Stel je voor hoe jouw wereld zal veranderen wanneer je deel uitmaakt van deze inspirerende community.