Informatie

De openingstijden van de UB op 18, 19 en 20 mei kunnen afwijken. Ga naar uva.nl/studieplekExterne link voor actuele informatie.

Informatie

Carrièreweken Geesteswetenschappen

Gepubliceerd op 02-04-2024 12:48
Wil jij weten wat jouw carrièremogelijkheden zijn? Meld je dan nu aan voor de Carrièreweken van de Faculteit der Geesteswetenschappen. Dit is dé kans om je bekend te maken met de verschillende werkvelden en nuttige contacten op te doen binnen je vakgebied. Zo zet je je eerste stappen richting de arbeidsmarkt.

Van 8 t/m 19 april kun je deelnemen aan verschillende activiteiten. Bezoek één van de sessies waarin alumni meer vertellen over hun loopbaan, neem deel aan een workshop, maak kennis met het Humanities Venture Lab of schrijf je in voor een cv-check.

Bekijk het gehele programma en meld je aan. Wees er snel bij want vol = vol!
Direct naar het aanmeldformulierExterne link

Download het programma (pdf)