Studenten bij het Career Centre

Word lid van het UvA EB social media team!

Gepubliceerd op 13-06-2023
Ben jij een EB-student en vind je het leuk om reels en/of TikToks te maken? Dan hebben we een leuke bijbaan voor je!

Het EB social media team zoekt student-influencers die 2 uur per week content willen maken voor onze kanalen. Je houdt je vooral bezig met het maken van reels en TikToks, maar af en toe kunnen we je ook vragen om foto's te maken.

De baan is perfect als je:

• een UvA EB-student bent en een van onze bachelor- of masteropleidingen volgt;
  • ervaring hebt met het maken van TikToks en/of reels;
  • het leuk vindt om creatieve ideeën voor video's te bedenken;
  • minimaal 60 studiepunten (EC) hebt behaald.

Als je voor ons komt werken, krijg je een contract van 1 jaar dat ingaat op 1 september 2023.

Word lid van ons team en maak samen met ons leuke en inspirerende content voor onze socialmediakanalen!

Interesse? Stuur een mail naar socialmedia-eb@uva.nlExterne link met je CV en een korte toelichting waarom je graag student-influencer wilt worden.