Informatie

De openingstijden van de UB op 18, 19 en 20 mei kunnen afwijken. Ga naar uva.nl/studieplekExterne link voor actuele informatie.

Informatie

Een jonge vrouw mediteert en houdt alle ballen in haar leven in de lucht.

Well-being Week 2024

Gepubliceerd op 31-12-2023 08:00
De Well-being Week 2024 draait helemaal om jouw welzijn. De week helpt je focussen, ontspannen en ondersteunt je bij het maken van keuzes. Relax tijdens een meditatiesessie, maak je eigen parfum of doe mee met een anti-uitstel workshop. Een prima tijd om even tot rust en bij jezelf te komen.

Programma voor iedereen

Je kunt meedoen aan allerlei events, activiteiten en workshops georganiseerd door studieverenigingen, studentenorganisaties, je faculteit en de UvA. Er is voor ieder wat wils. Sommige evenementen zijn toegankelijk voor alle UvA-studenten, andere zijn specifiek voor jouw faculteit of opleiding. Dit is het complete programma dat openstaat voor alle UvA-studenten: