Wat vind jij van campagnes over virusverspreiding?

Gepubliceerd op 07-11-2023
Wetenschappers van de Universiteit van Amsterdam onderzoeken de effectiviteit van campagnes over virussen, geïnspireerd door de coronapandemie. Zij doen dit onder studenten en medewerkers.

Dit onderzoek is waardevol voor de overheid én onderwijsinstellingen. Deze kennis kan het hoger onderwijs helpen om bij toekomstige pandemieën wellicht langer open te blijven.

Doe ook mee

Draag bij aan het onderzoek door de eerste vragenlijst in te vullen. Dit duurt slechts 5 minuten. Deelname is vrijwillig en anoniem. Je maakt kans op één van 25 cadeaukaarten van €25.

Vul de vragenlijst inExterne link